GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

u

Az általam rendelt tárgy mennyire fog hasonlítani a képeken szereplőhöz? A minta egyénileg változtatható?

A képeken látható minta és elrendezés fix, a Megrendelő által egyénileg nem változtatható. A kézműves tárgyak jellegéből adódóan kisebb eltérések előfordulhatnak. Az újonnan rendelt láda a képeken láthatóhoz hasonló lesz, HATÁSÁBAN ugyanolyan.

u

Milyen feliratokat kérhetek?

A névtől, dátumtól, idézettől válik az ajándék igazán személyessé. A névre szóló játéktároló ládák tetejére szoktuk írni a leendő tulajdonos keresztnevét, és mellé: kincsei. (Pl. Gergő kincsei). A fedél belső oldalára az általunk összeállított idézet-gyűjteményből tudsz választani, alá az ajándékozó neve és dátum is kérhető. Az árban a név és az általunk ajánlott idézet-ötletekből való választási lehetőség van benne. Ettől esetleg eltérő feliratok árát egyénileg határozzuk meg. 
A gyerekmintás sámlik íves előlapjára festjük a megajándékozott keresztnevét.

u

Mennyibe kerülnek az EraDekor kézműves termékek?

A honlapunk menüsorának “Megrendelés” vagy “Árlista” menüpontjában találsz tájékoztató árakat. Pontos összeget árajánlatunkban küldünk e-mailben. 

u

Hogyan kérjek ajánlatot?

A megrendelések felvétele írásban történik, várjuk leveled! 
Az ajánlat-kérés pontos menete és a megadni szükséges adatok a “Megrendelés” menüpontban.

u

Van üzlet, ahol személyesen megtekinthetők a tárgyak?

Üzletünk nincs, termékeink online megvásárolhatók. Személyes átvételre Budapest 20. kerületi címen van lehetőség.

u

Mikorra készülhet el a tárgy?

Ezt akkor tudjuk megmondani, amikor felveszed velünk a kapcsolatot, és leírod, hogy pontosan mit szeretnél, napra pontosan mikorra, milyen alkalomra, milyen átvétellel. 

u

Milyen fizetési módok vannak?

A teljes vételár előre utalásával történik meg a konkrét megrendelés.

u

Ha több terméket rendelek, kaphatok-e kedvezményt?

Az időigényes kézműves munkával készült tárgyaink jellegéből adódóan kedvezményt csak kivételes esetben adunk.
Visszatérő Vásárlóink kedvezményben részesülnek!

u

A festett minta mennyire tartós? Hogyan tisztítható?

Gyerek- és környezetbarát festékeket és lakkokat használunk.
Ezek nem oldószeres, hanem vízbázisú termékek. A mintát védő lakkot több rétegben visszük fel. Tisztítása könnyű, nedves ruhával kell csak áttörölni.
A megszáradt lakkréteg már nem oldódik vízben, ezért ha véletlenül rövid időre folyadék kerülne rá, azt is túléli. De azért ahogy lehet, töröljük le, az ázás nem tesz jót egyik bútornak sem.
A provence-i stílusú vintage hangulatú tárgyak esetében más a felületkezelés menete.  Ezek selymes, viaszos tapintásúak. Az antikolt tárgyak jellegéből adódóan ez direkt kopottas hatású, természetesebb érzetű felület.

u

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Csomagjainkat futárszolgálat szállítja házhoz, biztonságos kartondobozban. A futár háznál veszi fel tőlünk a csomagot, és a címzett háznál, a címzett kezébe adja le. Postán maradó és egyéb csomagpontokba a termékeink szállítása nem lehetséges.
Személyes átvétel megoldható előre egyeztetett időpontban Budapest 20. kerületi címen.

u

Biztonságos-e a csomagolás?

Minden tárgyat a tőlünk telhető leggondosabb csomagolásban adjuk át a futárszolgálatnak. Nekünk is az az érdekünk, hogy időben és biztonságban megérkezzen. Az elővigyázatosságunk ellenére, ritka esetben mégis történhet sérülés. Ha a futárszolgálat hibájából mégis megsérülne a termék, az kívülről a csomagoláson is látszik! Kérjük még átvételkor ellenőrizd a csomagolást, különös tekintettel a sarkokra. Ha szakadást, a sarkokon gyűrődést látsz, a dobozt leejtették. Ilyenkor még a futár előtt bontsd ki a csomagot! Ha a terméken sérülést tapasztalsz, azonnal add vissza a csomagot a futárnak, és küldesd vissza a feladónak.

 

u

Hogyan történik a megrendelés?

A “Megrendelés” vagy “Árlista” menüpontokban található útmutató alapján küldesz nekünk egy emailt a megrendeles(kukac)eradekor(pont)hu címre. Válaszként küldjük részletes ajánlatunkat a tárgy adataival, az elkészülés idejével, az árral, a szállítási infókkal és az utalási adatokkal együtt.
Egyedi feliratú tárgyakat készítünk, a teljes vételár előre utalásával történik meg a konkrét megrendelés.
A vételár számlánkra érkezése, lekönyvelése és az erről szóló e-mailes visszaigazolás küldésével történik meg a rendelés felvétele. A számlát az utalás beérkezése után állítjuk ki és küldjük e-mailben. 
Az elkészült tárgyakról e-mailben küldünk értesítést és fotókat. Kérjük a feliratok ellenőrzését, ezután adjuk a futárnak, illetve személyes átvétel (Budapest 20. kerületi címen) esetén egyeztetünk időpontot.